BLACK+DECKER CUA525BHP titanium, paars

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de BLACK+DECKER CUA525BHP titanium, paars op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Ivo Schouten 06-12-2018

Wat een topper

Net stofgezogen en er wordt aangebeld. Grote doos met de B&D stofzuiger. Uitpakken, opladen en na een uurtje door de kamer met houten vloer en vloerkleed. Binnen 5 minuten dikke vette vlokken stof in de net gezogen huiskamer.. Niet normaal,dat hadden we nu niet direct verwacht. Deze B&D was eigenlijk voor de 2de verdieping maar blijft nu als hoofdstofzuiger in gebruik. Makkelijk zonder snoer steeds te moeten verplaatsen van het ene naar het andere stopcontact. Veelzijdig gebruik door de mogelijkheid van het afnemen van de zuigunit, das makkelijk om even de trap te doen. De meedraaiende borstel samen met de zelfregulering van de zuigkracht zijn ideaal voor voor verschillende soorten ondergrond. Veel hulpstukken die ook nog eens uitgedacht zijn. Ook de opvangbak legen is met een simpele handbeweging voor elkaar. Wij zijn echt onder de indruk ondanks dat het allemaal wel een hoog plastic gehalte heeft.

Pluspunten

• Geen snoer door accu techniek
  • Makkelijk pakken, geen gezeul
  • Meedraaien borstel in zuigmond
  • Makkelijk te legen
  • Veelzijdig

Minpunten

• Hoog plastic gehalte
  • Soms lastig te plaatsen in laadstation
  • Niet heel stil